سیاه قارچ ممکن است در درمان نفروپاتی دیابتی کمک کند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

قارچ سیاه و سفید قارچ به طور معمول در China.Debido دیده سلیقه خود و مواد غذایی غنی، قارچ سیاه و سفید اغلب در platos.Como ما معرفینفروپاتی دیابتیشده توسط متخصصان به نظر می رسد، این قارچ است که توانایی به منظور کاهش سطوح بالای قند خون است. خب، شما می توانید کمک به درمان نفروپاتی دیابتی قارچ سیاه و سفید؟

نفروپاتی دیابتی است از دیابت ایجاد می شود، به طوری که کلید درمان این بیماری کلیه است برای کنترل قند سیاه sangre.Hongo حاوی برخی مواد است که می تواند کمتر alto.A قند خون از این نقطه کمک، ما می توانیم می دانم که این مواد غذایی می تواند کمک به درمان نفروپاتی دیابتی، تا حدی.

علاوه بر فواید بهداشتی، قارچ سیاه و سفید نیز می تواند منافع بسیاری را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت را کمک کند.

1.To بهبود ظرفیت سیستم ایمنی: Auricularian می تواند تشکیل DNA لنفوسیتها و ARN.Esto ممکن است توانایی بیمار برای مبارزه با باکتری و ویروس از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت را افزایش می دهد القا، آن را نیز بسیار مهم است که ظرفیت ایمنی قوی.

گردش خون 2.Regular: از آنجا که قارچ سیاه و سفید است که اثر ضد انعقاد، ضد انعقاد و پیشگیری از تجمع پلاکت ها، که می تواند کمک به حفظ جریان از جریان طبیعی riñones.Un خون می تواند خون و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه فراهم می کند.

3.Reduce فشار خون بالا: همراه با توسعه نفروپاتی دیابتی، فشار خون را افزایش می دهد سیاه fácilmente.Hongo تنها می تواند به کاهش فشار خون به سرعت پیشرفت بیماری کلیوی کمک کند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم قارچ سیاه و سفید می کند diabética.De نفروپاتی درمان واقع کمک کند، بسیاری از مواد غذایی دیگر مثل کدو تلخ نیز می تواند قند خون کمک کند و کنترل عوارض ناشی از این بیماران renales.Si شما را از رنج می برند نفروپاتی دیابتی و می خواهم به دانستن بیشتر در مورد مواد غذایی برای کمک به درمان بیماری کلیه، شما می توانید یک دکتر آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی نارسایی کلیه خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: